Måndag och helgen.

Idag har jag städat bland mina kläder och det försvann en del och det kommer nog Erik bli lite glad och förvånad över:P Men jag kan ju inte säga att det var min idé, utan mammas:P Jag vill ju som helst inte slänga kläder(a) Sen så tog jag fram lite nya ljus från IKEA sen vi var där i fredags. Det bli väl ganska bra i mitt rum=) Det e ungfär vad jag har gjort idag, sovit och städat:P

Jag, Erik, Malin och Annika var på IKEA i haparanda och vi hade jätte trevligt, köpte lite ljus, kuddfodral, ett gossedjur osv=) sen var vi på skopunkten och där köpte jag och malin varsitt par skor=) Sen när vi kom hem så åt vi sen for vi hem till mig, där såf vi några filmer med syrrorna sen blev det kvällen.

Sen på lördagkväll for jag och Erik till Helen och Rei och åt middag och spelade lite kort, det blev kotten och jag och Helen spöade skiten ur dom:P vi hade faktiskt ganska trevligt=)

Men nu ska jag se Seinfeld och hoppas att Erik kommer hem snart;)

OUT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0