Tisdag

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och det var inte så kul, vilket heller jag inte blev så förvånad över:P Sen efter det gick jag och en kompis lite på stan och sen tog vi oss en fika och pratade gamla minnen och sen berättade lite nya saker som har hänt i livet=) Det var faktiskt ganska kul på stan och det fanns mycket att prata om eftersom att det var ett tag sedan vi träffades. Sen kom min lillasyster in till stan, jag skulle hjälpa henne att köpa en present till hennes kompis. Och jag och syrran hade väldigt roligt på stan och vi sa att vi borde göra det någon fler gång=) vi var kvar på stan ganska länge och jag tyckte att det var så synd om syrran för hon hade inga pengar så jag köpte ett gulligt armband till henne. Mina egna köp idag var: Tunika, klocka, örhängen och leggings.
Min nya klocka;)

OUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0