Tisdag/Onsdag.

Igår var jag med Elin B på stan, först skulle hon klippa håret, och hon blev skitfin=) Sen gick vi ett tag på stan, tog en fika och så. Vi köpte oss varsin ny tröja. Sen for jag hem till Erik igen. Jag satte mig och skulel se lite på tv, vilket inte gick så bra, somnade bara efter ett tag:P Sen efter middagen for vi till min farmor som fyllde år. Där fikade vi och sen blev det som att vi for hem, sen hann vi nästan bara in genom dörren innan eriks pappa kom hem från Kina, där han har varit ca 2 veckor. Då fick vi se lite vad han hade köpt och han visade några bilder.

Idag har vi nästan sovit hela dagen:P Sen for jag hem till mig och gjorde lite middag och nu sitter jag här, men snart ska jag till erik ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0