Barnvakt-stan-födelsedagsfika:D

Idag så har jag varit barnvakt till min kusin, vi har varit ute och lekt i vatten pölar, busat lite och kollar på bilr:D Vi har haft en ritkig mysig dag, men han var inte så glad när han skulle hem, det var ju roligare att vara här och leka:P

Snart så ska jag fara in till stan och träffa Helen, vi ska ta en fika och kanske kolla runt lite på stan=) Ska bli kul med bara hon och jag sitta och snacka skit;P Och sen blir jag hämtad i stan av pappa och hans fru åsså ska vi till min kusin och fira hans pappa som har fyllt år=) Och då ska vi fika där och sen blir dte nog hem igen, jag kommer nog att somna tidigt ikväll för jag e ganska trött:P Försökte sova lite  nu på dagen men telefonen ringde bara hela tiden så jag steg upp=/

Så jag har en ganska full dag som ni ser=) Men det e ju bara med bra saker så det e ganska lugnt=)

/H

Kommentarer
Postat av: Hw

ahah, ja det var trevligt ;D men så länge blir du inte utan mig , vi sees ju idag igen ;)

2010-04-14 @ 07:09:20
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0