Bio idag=)

Nu är jag hemma igen och jag har varit på stan idag och sen blidde det bio=) Det var jag och en kompis som träffades i stan och vi tittade lite och hon köpte ett spel. Jag var så nära på att köpa ett linné men som tur var så testade jag det innan, då blidde det inte snyggt!! Men ja sen söker jag en sjal men jag hittar aldrig en som jag vill ha..Men men jag ska in till stan sen i vackan och kolla lite på affärerna som är stängda. Men sen var vi på bio och filmen jag var jag inte så säker på om den skulle vara bra, men det var den faktiskt=)

Just nu sitter jag och väntar på att middan ska bli färdig och sen ska jag och erik ut på en prommis och då ska vi förbi fanny eftersom att jag ska låna handledsvikter av henne. Så sen ska jag låna dom ett tag och se om dom funkar till mina svaga handleder som jag skadar hela tiden.. Hoppas så att det funkar!! Ja så om dom funkar så ska jag naturligtvis köpa egna:P Men snälla fanny lånar ut sina först=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0