Bio - KICK-ASS

Jag måste säga att den filmen var så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara!! Det var sjukt rolig och ja det e mest bara kaos:P Jag vet inte ens vilken film jag ska jämföra den med:P Det e kanske ingen film som man behöver se på bio, men helt klart sevärd, om man behöver skratta någon gång så se den:P Helst om gillar kaos, tonårsgeeks och har en sjuk humor:P Och trailen sumpar den här filmen faktiskt. Den handlar i alla fall om en kille som vill bli superhjälte men ja vad ska man säga efter har blivet påkörs och knivstucken på en dag så inser han att kanske inte passar som superhjälte men ja det inte slutar han försöka för det:P Jag säger bara kaos kaos kaos!!

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0