Bowling=)

Nu är vi hemma igen=) Och det gick både upp och ner för mig men jag kom två bara tre poäng efter första plats=) Fast sista omgången så vann jag väldigt mycket och jag kom ifatt djävulst bra:P

Imorgon så ska jag och erik till pappa och hans fru och fika, vi skulle egentligen vara där hela helgen ja det ville ju som inte..så det blir en fika i morgon istället. Och jag lovar att det kommer att räcka, sen kommer jag nog att bli arg!! Brukar vara det och jag är nästan det nu eftersom att vi har småpratat lite över datorn och lite på telefon och jag e redan less!!  Haha alltså jag blev jätte less på min styvmamma för ett tag sen, jag skrev igår på facebook att jag hade nybäddat och det betyder att jag skulle sova gott, och jag skrev det inlägg just innan elva på kvällen..hon sa att jag var ju som dumt av mig att göra det.. då tror alltså kvinnan att jag har bäddat med överkast och allt sånt..Det e väll klart som faan att att jag bara har bytt sängkläder!! Vem skulle inte fatta det??

Ja så det gjorde att jag blev less på henne, och i morgon kommer hon att tjata om det hela tiden vi är där, och aldrig lyssnar på vad jag har att säga..så ja men sen blir det middag med familjen här hemma så det kommer nog att bli bättre=) Kommer att hinna lugna ner mig lite!!! För dom som känner mig och vet lite om ena min familj fattar var jag menar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0