En ny vecka..

Nu är det en ny vecka och för en gångs skull så känner jag att det är det. För när man inte har jobb eller skola kan man lätt glömma bort vilken dag det e. Men det känns skönt att veta att det e måndag och har lite planer för i veckan=)

Just nu så här Helen här och vi sitter och små snackar, och snart ska vi nog till ica och handla nått att fika eller nått sånt. Sen så ikväll så ska jag och erik lämna tillbaka bilden som vi har lånat av mamma. Sen har jag nog inga mer planer för idag, men det e helt lugnt, jag ska chilla och vila min hals...

Men nu ska jag vara social men Hellen Pellen..

/H

Kommentarer
Postat av: Helen

tack för stödet! Jag älskar dig!!



haha föresten, när skrev du det där ?;P jag märkte inget=P

2010-04-19 @ 20:25:33
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0