Fredag - Förstajobb dag - Valborgs=)

Idag så är det första dagen jobbet och jag tror att det kommer att går jätte bra=) Och jag är faktiskt inte alls nervös! Och ja det känns bra men dom jag ska jobba med i dag är en praktikant och en vanlig, men på måndag så har jag en annan som jag ska jobba med, för idag är praktikantens sista dag, och den andra går i pension. Men men nog ska det gå bra ändå:D

Och sen idag så är det valborgs och vi kommer att fira det ganska lugnt, var har typ två, tre kompisar och vi ska grilla och ja bara chilla och naturligtvis dricka lite:P  Och sen så kommer vi kanske att kolla på en brasa men det bror på värdet.. men ja det blir i alla fall en bra idag tror jag:D

Men sen så har jag ju en sak att berätta=) Jag och erik förlovade oss igår:D Och ja vi chokade som alla:P Men vi har i alla fall förlovat oss jag kan inte bli lyckligare:D Men vi gjorde en liten annorlunda sak, vi beställde ringarna igår så vi förlovade oss utan ringar och jag kan säga att det funkar hur bra som helst:D:D
Men nu ska jag inte sitta och skriva mer ska faktiskt och jobba men jag är hur glad och lyscklig som helst!!!

Tänkte att jag måste ju slänga in en bild på min älskling;) Jag älskar dig Erik=)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0