Fredag och inga planer

Idag så har jag inga planer alls.. Eller ja jag och erik ska snart hem till mig och vara där ett tag innan vi kör in min mamma, hennes man och min moster in till stan. Dom ska ut och festa ikväll så=) Sen på natten ska erik hämta dom.. Det e dom stora planerna för dig:P

Men ikväll ska jag nog sätta in bilderna från då jag har shoppat iveckan. För igår då handlade jag lite till:P Alltså min vecka har varit king:D Först en tröja som e konstigt snygg, sen fick jag skit snygga armband av helen=) och igår shoppade jag nya skor, dom e snygggggaaa!! och sen köpte jag lite underkläder men jag vet inte om jag vill lägga ut det på bild:P hahaha men rester kommer upp på bild ikväll=)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0