Hejsan hejsan=)

Nu ska jag snart börja med middan, det blir tidig middag eftersom att pappa börjar jobba tidigt och erik ska vara chaffis vid fem-sex tiden.. Men idag blir det i alla fall tacos:D Mm den e ju så sjukt gott, men mycke att hacka osv så jag måste börja när som helst=) Men jag är verkligen på elvis humör idag så det kommer att spelas mycke elvis i köket:P

Mums mums;)

Sen efter middan ska som sagt erik iväg och köra några till en fest och sen kommer han tillbaka och hämtar upp jag, fellan och ewe och sen drar vi och bowlar=) Hahaha jag kan säga att jag kommer att vinna:P det ska blir roligt att bowla med alla=) Det var faktiskt ewes idé, ibland e hon smart:P
Så här kommer det att se ut när jag spelar:P haha jag har ju i alla fall självförtroende:P

Men nu ska jag snabb göra mig klar sen ska middan göras=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0