Hemma igen=)

Nu är jag hemma igen efter har varit runt lite  här och där=) Och hårfärg är också nu köpt så imorgon så blir det snyggt och frächt igen:D:D Och snart så ska jag och erik fara på solbacken och se om dom har någon större väska till mig, det behövs verkligen eftersom att det är mycket packning fram och tillbaka nu när man bor hos erik ett tag sen ett tag här... Och sen efter det ska vi till pappa och hans fru eva och käka lite middag och se vad dom handlade i fredags då fom var i happis=)

Men nu ska jag tycka synd om mig för jag har så j*vla ont i magen och sen ska jag snart fara till solbacken och sen pappsen=)

SÅ HÄR ONT HAR JAG JUST NU!!!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0