Hemma igen

Efter jag slutade jobba så for jag och erik och handlade några extra saker inför kvällen och sen hämtade syrran som ska ha bilden ikväll=) Sen så har jag ju hunnit vara hemma ett tag och pratat med mamma och lasse osv.. Och sen kom min moster (hon ska sova över) och hon gav oss blommor som ett grattis till förlovningen:D Visst e hon gullig:D haha men hon bad lite om ursäkt att att hon inte hade nått bättre men det skulle komma sen:P Men jag tycker själv att det är jätte roligt att få blommor:D

Förresten så gick första dagen bra på jobbet och det var till och med en liten flicka som tyckte att jag var snygg och det gör ju inte dagen sämre:P Men ja allt gick bra och det e så skönt att ha något att göra på dagarna nu igen:D:D

Men nu ska vi snart göra oss klara för det kommer kompisar hit ikväll och vi kommer ha det hur bra som helst:D Vi är inte så många och det för inget för mig det e skönt att bara halv chilla med ett glas i handen;) (kanske blir två) Så det blir naturligtvis grillat ikväll men jag tror ej det blir någon majbrasa..
Men nu ska jag se om min handikappade mamma behöver hjälp att göra sig klar:P Hon opererade handen igår så han behöver som en del hjälp:P

Hoppas att ni har en bra kväll:D:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0