Hemma igen=)

Nu är vi hemma igen, vi gick hem från pappa och det var riktigt skönt ute=) Vi gick också förbi ica jag vi köpte lite godis för kvällen=) Vi hade en trevlig kväll hos pappa, vi åt jätte gott och såg lite på tv och sen spelade vi lite spel och jag vaaannn!!!:D:D

Så nu ikväll ska jag kolla lite på tv, sen plocka ihop lite på rummet sen blir det sängen för mig. Jag ska, som jag skrev tidigare, vara barnvakt i morgon åt kusinen. Han kommer runt nio i morgon på morgonen, så jag ska ju som upp tidigt, men det gör inget=) Mer som händer i morgon är att jag ska träffa Helen och vi ska ta en fika=) Ska bli trevligt;) Sen efter det ska jag fara till min faster, farbror och kusin (samma som tidigare) och fira min farbror som har fyllt år=) Så det blir dubbel fika för mig i morgon:P

Men nu ska jag titta lite på tv och äta lite godis=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0