Hockey och jobbsökande=)

Just nu sitter jag och kollar lite efter jobb och har hockeyn på i bakgrunden, helt okej=)

Idag har vi då varit och handlat och sen mött upp syrran som skulle ha bilen. Vi for däremot tillbaka och handlade mer, eftersom att vi hade köpt chokladkaniner bara till jag och erik, men sen kom vi på att resten av familjen borde också få en=) Så tillbaka till affären och köpte fyra till=) Och ja dom blev glada allihop...okej alla vet jag inte för fellan har inte fått sin än för hon e borta men det finns en på hennes rum med en snabbritad påskbild:P haha jag e ju så bra på att rita:P

Men när vi var och handlade så köpte jag body butter och den luktar riktigt gott:D:D Åsså kliar det inget på huden längre:D:D Jag har användt annan hudlotion tidiagre men det hjälper inte nu när vädret går så mycke upp och ner, min hud blir så sjukt torr!! Men nu äntligen har jag nått som funkar=)

Men nu ska jag fortsätta kolla jobb=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0