Kvällen

ikväll så blir det nog bara att sitta här vid datorn eller kanske kolla lite på tv eftersom att jag såg alla tre filmer jag hyrde igår så har jag som inget att se ikväll..men det gör inte så mycket det e olika polisprogram på tv vilket jag e lite svag för:P Sen kanske jag kommer att ta mig ett glas vin vi får se=)

Idag har jag också plockat ihop lite så det blir enklare att packa sen, för som jag har sagt tidigare så ska jag och erik hem till mig i morgon, och jag längtar lite faktiskt eftersom då ska vi grilla och det kommer att vara så gott:P Sen saknar man alltid katterna när man är hos erik, jag e ju så van att ha djur eftersom jag har haft det så länge jag kan minnas, så när vi är här så känner man verkligen av det, det finns ju som inget djur som man kan plocka upp och gosa med när man vill..Men i morgon så:P


Men nu ska jag sluta babbla och göra nått annat:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0