Kvällen

Efter middan så följde jag eriks mamma och handlade, var faktiskt ganska trevligt vi pratade på och så=) Ssn när vi kom hem frågade eriks syster om vi ville följa med till och hyra film, och jag har varit sugen på att se Wallander några dagar  nu så vi hängde med..så filmerna jag hyrde var två Wallander ( Vålnader, Arvet ) Sen hyrde jag bröllopsfotografen, vet ej om den e bra eller inte och jag har hört båda så jag har varit lite sugen på att se den=) Så för mig blir det filmkväll och lite marabou (passionfrukt och Chilismak) En ny smak och den e jätte god men ja det tar ett tag att äta den:P

Sen så har det blivit ändrat om Eriks syster som skulle komma hem inatt, eftersom att falmark har bestämmt att inte ta emot eller skicka iväg några flyg så tar hon sig inte hem ikväll. Men hon får åka tåg och buss hem, så hon kommer hem i morgon vid 18:00 ungefär. Så det blev ju i alla fall inte så jätte sent som tur e=) Sen i morgon ska jag och erik upp till pappa och hans fru som ska till IKEA i morgon så vi måste gå ut med deras hundar, så om det e fint vänder kanske det bli en långprommis=)

Men nu ska jag se lite filmer och kolla på Sverigest Fulaste hem=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0