Lördag - Grilla=)

Nu är jag och Erik hemma hos mig igen och varit här ett tag nu.. Just när e erik och kör mamma och lasse till några som dom ska vara hos ikväll, och fellan är på väg hem och jag ska börja med middan och idag blir det grillat:D:D Men jag har inte bestämmt mig än vad jag ska ha för potatis till, men ja det kommer jag väll på snart=) Men det ska bli så gott med grillat=) Och sen efter maten så vet jag inte vad som händer, kanske packa upp lite saker för det har jag inte gjort än eftersom jag inte tog mig till mitt rum för vi håller på att lägga om golvet, riktigt snyggt blir det=)
Sen ska erik handla lite gott till ikväll, jag hat gotti gott veckan:P haha

Men ja det är väk typ det som händer just nu men nu måste jag bestämma mig om maten så den blir klar idag:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0