Lördag - pappa

Idag så ska jag och Erik till pappa, vi ska äta där och sen sova över där en natt. Så ikväll blir det nog bara chill framför tvn=) Ganska skönt för jag har haft ganska mycke i veckan och eftersom att jag inte e helt frisk så är det ganska skönt att inte ha några planer för idag=)

Igår så skulle jag lägga upp bilder på det jag hade köpt i veckan, men ja så blev det inte. Det blev lite ändrade planer igår kväll. Vi var hemma hos erik och min lillasyster ringde, som var borta och skulle sen till en kompis som hon skulle sova hos. Men min syrra e jätte sjuk och igårkväll blev det mycket värre så jag och erik fick hämta henne och köra hem henne. Och mina föräldrar var ju ute på krogen igår så vi stannade hemma med syrran så hon slapp vara själv. Jag kan säga att hon låter som en lite tonårspojke:P och vi hann skratta lite åt henne:P Men ja så bilderna kommer att komma upp sen=)

Sen i morgon så fyller min faster år, så vi ska dit och fika på dagen=) Och jag kommer att fara lite tidigare eftersom att jag ska fara till en kompis på afton=) Så imorgon kommer  jag mest att vara borta. Som sagt jag har mycket den här veckan, men det e ju lite kul det med=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0