Måndag och en ny vecka=)

Idag är det måndag och ny vecka och det känns riktigt bra=) Däremot har telefonen ringt hela morgonen och jag har blivit lite arg men efter jag har svarat så kan jag ju som inte bli arg längre, för jag har fått ett jobberbjudande och en intervju:D:D Jag e så sjukt glad att det som har vänt lite för mig till den här sommaren=)=) Och nu håller jag på att göra mig klar för att fara och kolla in min nya arbetsplats för en månad, jag ska vicka på ett ställa en månadg och ska dit och säga hej idag=) Så ja just nu går det ju som bra=)  ÅÅÅ jag är så fruktansvärt glad idag=) Det är ju så sjukt tråkigt att inte göra nått på dagarna och jag var rädd att det skulle bli så i sommar, men det verkar inte så längre;D

Men nu måste jag fortsätta göra mig klar=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0