Middag - stan=)

Ja så jag har ju varit inne i stan och träffat Johanna och åt middag med henne=) Vi hade trevligt och pratade om allt mellan himmel och gjord:P Sen så fick jag veta att hon kommer att vara mycke i skellefteå i sommar så då kanske vi kan träffas lite oftare=) Sen så kom erik och hämtade mig ocg vi gick lite på stan=)

Och nu har vi gjort fika och ska se filmen Casper, haha jag vet att det är en barnfilm men den e ju sjukt bra(A)

Casper det snälla spöket;)

Sen med min vanliga otur så har jag gjort illa fingret och ja det är nog en stukning, men men det gör inte så mycket bara lite störande när den e fasttejpad i ringfingret=/

Men nu blir det film och fika=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0