Nu är som påsken över..

Vi har väll inte fira påsk så jätte mycke, men det lilla vi har firat e över nu, haha eller ja ett tag sen, jag har hunnit sova lite:P

Efter vi hade varit hos pappa så satt jag vid datorn ett tag och sen började alla med maten och vi skämtade och jag och fellan satt och sjöng, kanske inte så jätte fint:P aja det kan ju som inte alltid låta bra:P Sen så kom ewe och då var som middan klar så det blidde det att äta=) Och det var så sjukt gott och vi hade SÅ mycket mat, jag var så äckligt hungrig, men det var som sagt sjukt gott:P Sen efter det plockade vi bort allt och sen så fick vi påskägg=)=) det e enda saken som faktiskt e jätte tråkigt när man blir vuxen, inga påskägg och jag tycker det e jätte kul:P Haha och i år så gömde mamma dom hennes man dom, så alla fyra ungar (mellan 15-23 år:P) söka påskäggen:P Haha satan vad vi var igång och klättra på stolar och sökte i varje låda:P Men ja vi fick alla varsitt till slut:D Sen har vi sett lite på tv och sen blidde det en film, och det var som där jag somnade, hann inte se slutet:P Men jag var mätt och trött så jag sov ganska bra:P
Allt som allt har vi haft en jätte bra påsk och jag hoppas att ni också har haft det:D


Middan håller på att göras, jag har inte så många bilder på just det eftersom att jag själv också gjorde mat=)



Sökande och när vi hittade påskäggen=) Snabbast var fellan sen ewe jag och sist erik.
Men vi hade roligt:D

Men nu ska jag se ballar av stål=) Det e ju så sjukt bre=)
Och i morgon blir det bio med en kompis:D riktigt roligt:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0