Slappar dag men en bra bok=)

Idag så har det varit en riktig slappardag!! Vi såg jätte länge men det e inte så konstigt med tanke på vilken tid vi la oss i morse:P Sen idag har vi varit och handlat åt mamma och då märker jag hur sällan jag e på konsum för jag hittar inte där längre, det är ju mest solbacken man är och handlar på nu förtiden.. Men men vi hittade då allt vi skulle ha=) Sen fior vi hem åt lite mackor och sen gick jag upp och packade upp mina saker som jag inte hade orkat göra igår:P Och sen satte jag mig och börja läsa min en ny bok och jag han inte läsa så lång innan det blev middag. Men sen tillbaka till boken igen, och ja för det boken har redan tagit slut, den var så bra att jag inte kunde lägga ner den!! Den heter En morgondag i tystand, och den handlar om en kille som har stötter på många svårigheter på kort tid, bland annat att ca 2 veckor innan hans 22årsdag så får han veta att han har cancer. Jag kan säga att man ler och man gråter till den här boken, det är verkligen en känsloladdad bok och den är så fantastiskt bra!! Jag säger bara KÖP DEN OCH LÄS DEN!!

Men nu ska jag nog kolla runt lite sen blir det nog lite tv=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0