Stan - Bowling - myskväll=)

Idag har jag då varit i stan med en kompi och vi hade riktigt roligt=) Och både jag och hon handlade=) Hon köpte sig en ny jacka och en ny keps, riktigt snyggt var det:D:D Jag ska faktiskt lägga upp bilder på det jag har shoppat och jag kommer att göra det i detta inlägg och inte vänta tre dagar som jag brukar;)



Sjal från åhlens:D



Örhängen från Glitter:D



Sjal från Myrorna (dålig bild)



Solglasögon:D:D Tro det eller ej men på Coop..

Jag måste säga att jag har haft en riktigt bra dag på stan, och jag älskar allt jag har köpt:D:D tyvärr e det lite dåliga bilder men ja jag älskar allt:D:D

Sen så bowlade vi, och vi hade jätte kul, men ja det har gått bättre för mig:P Men det var roligt=) Sen for jag, erik och mamma och handla och det var då jag hittade min sjukt snygga glajjer;) och då köpte vi lite go fika=) Så när vi kom hem så såg vi lite på tv och fikade alla fyra, en liten myskväll=)
Och ja nu sitter jag här och bara e nöjd över dagen men också ganska slut:P

Men vad tycks om mina inköp??

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0