Tidigt tidigt:P

Idag så steg jag upp 06:30 eftersom att jag skulle på en jobbintervju klockan 8:00. Sen efter det så for jag och erik och handlade nån film och fotoramar. Fotoramarna behöver vi för att vi ska ge bort bilder till mor och far föräldrar från balen (jo jag vet jag att jag e lite sen med det:P) Sen blev det inhandlaing till valborgs, sen hem till erik och hämta lite saker och sen hem så jag har väl varit hemma 40 min nu kanske. Så ja tidig morgon och ganska många ärenden, men det känns skönt att allt e bortgjort nu=)

Nu sitter jag bara här och fixar bildern och ska bestämma mig om jobb=/ Och bestämde just med en gamal kompis att vi skulle träffas och käka middag i stan=) Och det blir en ganka tidig middag idag för hon ska hem sen. Men ja jag hinner ju träffa henne tack vare att en annan kompis avbokade:P

Aja det är väl typ min dag, jag kommer nog att skriva mer sen när jag kommer hem efter maten=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0