Tisdag, en slö dag:P

Idag så är det en slö dag:P Vi har däremot gjort lite ärenden idag och jag gjort bort lite saker. Och sen har jag sovit lite extra och lagat mat, som tyvärr inte blev så poppis:P Och nu ska jag tvärt ner till konsum och köpa lite snus..haha så det e typ så mycket som har hänt idag:P Och jag kan säga att det är mjukisbyxor på och håret ser ut som ett h-vete:P Men ja man orkar inte alltid:P

Sen ikväll så kommer jag nig att fortsätta slöa eftersom att med min huvudvärk verkar inte vilja gå äver=/
Och sen i måste jag lägga mig tidigt eftersom jag ska på jobbintervju klockan 8:00 imorgon=) Tididgt men alltid kul att få komma på intervju:D

Men nu ska jag dra ner till konsum=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0