Torsdag

Tjollahopp=)

Inatt kan jag säga att jag verkligen inte har sovit bra, max 2,5 timmar och upp tidigt på möte och sen en liten runda på stan men Erik. För mig blev det bara lite småplock , och erik köpte en tröja och en till rakappart. Sen så for vi hem och då la jag mig och sov för jag mådde inte bra efter att inte ha ätit så mycket på två dagar och inte sovit bra, Och jag kan säga att jag har sovit som en stock och jag känner mig mycket piggare!! Men nu ska man bara få lite mat i magen så skulle det bli king, har ju som inte ätit idag så man är ju som lite hungrig!! Men det blir i alla fall lite god mat idag så det e bra=)

Sen ikväll     eller jag i natt kanske eriks syster kommer hem bara falmark öppnar helt och hållet.. Hans syster kommer hem från Australien därr hon har varit sen 1 december, så det var ett tag sen man träffade henne. Men det ska bli roligt att hon kommer hem och är hemma ett tag=)

Sen händer det väll inte så mycket mer idag, kanske städa ihop lite så man inte behöver göra allt på lördag då vi far hem till mig...men det får se hur långt orken tar en=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0