Fredag - mycket!

Idag så var det sista dagen på jobbet..och ja vet inte vad jag ska säga om det som jag inte redan har sagt... Men jag har i alla fall lämnat in min telefon idag så den ser jag väl nästa gång om ca en månad=/ Sen så har jag köpt ett par sandaler idag, ganska snygga men jätte sköna!!:P Sen så var jag och bokade en syn undersökning idag medans erik var där och kollade synen. Och om vi redan visste å behöver han glasögon, och han har faktiskt beställt ett par idag=) Det var jätte snygga!!
Sen så har min katt jävel var äcklig idag, hon hade tagit in en mus och satt inne och åt på den och det var min syster som upptäckte det. Och det fanns några delar kvar av musen så det plockade erik bort, USCh vad jag hatar möss!!!
Nu ska jag sitta här ett tag se blir det myskväll med gubben framför tvn och se en fyra för tre:D
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0