GRATTIS ÄLSKLING!!

Idag så fyller Erik 20 år och ja GRATTIS ÄLSKLING!!

Vi var ute igår och hade verkligen trevligt!! Och sen när vi kom hem så åt vi och spelade lite, så vi la oss någon gång i morse:P
Så idag har vi sovit typ hela dagen sen har vi spelat lite mer och nu håller man på att göra sig klar, för om ett tag ska vi hem till Erik och fira han med hans familj. Det blir kräftor till middag:D Sen blir det väll efterrätt och grattis och sånt sen ska vi hem och ha en riktig myskväll!!

Jag är faktiskt lite nervös att han inte ska gilla det han får från mig, men ja jag tror att han ska tycka om det i alla fall, men man vet aldrig:P



GRATTIS!! JAG ÄLSKAR DIG!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0