Hemma igen

Jag kom hem för ca 2 timmar sen, det var roligt att träffa fanny igen och det verkar gå bra för henne och hon verkar tycka att det är ganska roligt=) Vi snackade hela  tiden om  alla möjliga saker=)

Sen när jag kom hem så spöade jag erik i ett spel två gånger men sen sög det för då vann erik nen gång:P Sen nu ska kanske vi ska se lite på rena rama rolf innan det blir natten för mig=)

Imorgon ska jag ju till en kompis, och jag märkte nu att det går ganska dåligt med bussar så jag kanske måste vänta 2 timmar i stan innan nästa buss kommer   INTE kul!! Ska kolla om jag kan åka bil in till stan i alla fall så man slipper vänta!!

Aja go natt på en stund=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0