Jaduu

Jag är så sjukt dålig på att skriva på bloggen, men det finns ju så mycket annat göra:P Nä men ibland orkar man bara inte skriva varje dag..

Men nu så bor vi hos Monnika i örviken eftersom att vi tar hand om deras små katter som äter mycket, busar mycket och gillar att bli kliade, mycket:P Men dom är söta=)
Igår vi hade vi en ''svensexa'' för min farbror som ska gifta sig om ca två veckor vi spelade spel och pratade osv.  Hade det trevligt helt enkelt.
Och idag så har jag sovit ut så bra som det gick med tanke på att hur mycket dom vill bli kliade:P

Snart ska vi i alla fall fara och handla och hämta upp kameran som jag glömde hemma. Och sen ikväll så ska vi till Gurra och sen ska vi på Olles, vi ska fira Erik lite eftersom att han fyller 20 i morgon:D

Aja nu ska jag äta lite sen byta om innan vi ska handla=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0