Lång jobbig rolig dag!!

Idag så var det bara att stiga upp tidigt eftersom att jag började jobba kl 7 inne i stan..fast jag var inte så farligt trött som jag trodde att jag skulle vara eftersom att jag somnade efter kl tolv i natt och klockan började ringa 05:10..Men men det gick bra i alla fall, jag jobbade till halv fyra och sen for jag till Leos när jag skulle möta upp en kompis.. Vi hade jätte kul och var där någon timme, vi år middag där också=) Men snacka om att man känner sig ganska ung där, typ kanske   6 år gammal:P haha det var riktigt kul i alla fall, Nästa gång ska kameran med!!



LEOS LEKLAND:D

Idag har jag också pajat knäet, inte kul och jag har så sjukt ont, mycket mer än vad jag brukar ha!! Jag ligger nu med knäet högt och mamma har smörjt in det och jag har pillerburken breve mig..Och jag ska jobba i morgon, och jag ska inte jobba så långt bort men erik ska köra mig så jag inte går så mycket på knäet..eftersom att vi ska bort i helgen och det kommer att bli så att vi kommer att gå mycket..men ja det kommer nog att gå ganska bra!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0