Leos Lekland=)

Idag har jag och Pontus varit på Leos:D Vi har haft jätte kul och det är ganska roligt att få vara barn hela dagen=) Vi har lekt och lekt och lekt lite till:P Och sen när vi kom hem så myste vi framför en film, en liten stund i alla fall efter ett tag så somnade vi:P Sen så åt vi pizza till middag och jag kan säga att man har varit poppis idag, jag fick höra många gånger att han älskar mig och då kan jag ju säga att när man hör en jätte söt 3årig kille säga det till en så smälter man!!
Men sen var han också ganska rolig, efter han hade sagt till mig hela dagen att han älskade mig och självklart sa jag ju samma sak tillbaka. Men när hans mamma sa till han att hon älskade honom, så sa han - Jag älskar då bara Frida.
Haha jag lovar att vi skrattade!!

Ikväll så har vi hämtad stolar till på söndag  då vi får främmen. Och sen har jag fått en present av Erik och det var två skitsnygga Elvis muggar:D

Imorgon så ska jag först på stan med en kompis och sen ska jag hem och fixa mig och sen ska jag på bröllop=) Men jag tror inte vi kommer att vara där till sena natten, men sen ska man ju till kyrkan på söndag så då ska man ju upp tidigt, men men det finns inte så mycket att göra åt..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0