Riktigt bra helg!!

Ja inatt kom man hem, klockan var halv 1 när vi körde in på uppfarten.. Och sen packade vi in några saker från bilen och gjorde oss färdig för sängen, men jag kunde inte sova så jag kollade på tv ett tag innan jag somnade. Sen steg man upp typ tio i sex i morse för man skulle hämta systrarna i Luleå..Så jag kan lova att man var trött!!!:P

Men vi har i alla fall haft riktigt riktigt trevligt i helgen!! Och vi vill så gärna göra om det!! Och sen är det så fint där och en sån avslappnande miljö=) Sen hade dom också en jäkligt god drink på krogen;) Det kommer att komma bilder på det.. Men jag orkade verkligen inte idag:P För idag har jag sett på tv och halvsovit och sen har jag spelat lite spel.. Och sen har jag inte gjort så mycke mer...

Förresten så kom katten hem idag som vi har haft borta ca en månad..Det ringde en person från kvarteret ovanför förra veckan som sa att våran katt brukar komma till deras tomt då och då..Och ja idag hittade vi henne så nu är katten hemma igen:D:D Men hon var riktigt smal=/ Men ja vi får göda upp henne!!

Aja nu ska jag och Erik se lite Crimenal, köte första säsongen på rocks i helgen:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0