städningen gick lite halv dåligt!!

Ja jag som skulle städa, jag har börjat och är nästan klar, men jag orkar rent inte städa längre!! Jag har hållit på med andra saker medans jag har städat eftersom att det är så tråkigt (typiskt jag) .Men sen har jag så sjukt ont i huvudet så när jag håller på att städa så svartnar det för ögonen åsså blir jag jätte varmt, och det gör ju inte städningen roligare!!

Aja jag längtar till i morgon i alla fall..LEOS LEKLAND:D Och efter det ska Ewe fixa en nagel åt mig som gick sönder för ett tag.. Just nu ser det ganska roligt ut, alla naglar är snygga och perfekta förutom en högra långfingernageln, den e skit ful!! Men ja jag ska ju bara träffa min kusin i morgon och jag tror inte att en 3åring bryr sig så mycket om hur naglarna ser ut:P

Jaa städningen..,jag kanske gör resten i morgon...blir nog så..jo det blir så jag orkar fan inte längre;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0