Torsdag

Idag så har jag legat i sängen och tyckt synd om mig själv:P Har en förkylning på G och sen en jävla mensvärk!!! INE roligt!!

Men just nu så håller jag på att städa inte heller så kul men nått som måste göras=/ Men jag har fått upp mina nya gardiner idag i alla fall=) Snälla Erik strök dom åt mig=)

Igår så kollade vi upp vilka kläder erik ska ha på bröllopet i helgen då min faster och farbror gifter sig och dagen innan kollade jag upp vad jag ska ha på mig..Men det som är att jag har ingen aning hur jag ska ha håret eftersom att jag har råkat lagt bort locktongen..men men..
Det är förresten inte det enda som händer i helgen syrran ska konfa sig på söndag så då är det  full rullning här hemma!!

Imorgon så ska jag vara barnvakt till kusin min, Vi ska på leos lekland:D Har aldrig varit där så jag längtar ganska mycke:D:D

Jag köpte förresten två tunikor igår och ett par örhängen, allt var riktigt snggt och jag vill verkligen bara använda allt NU!! Åsså beställde jag nya glajjer igår som jag också vill ha NU:P

Aja nu ska jag fortsätta städa=/

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0