Tisdag

Imorse så steg man upp kvar över sex, eftersom att jag och erik skulle köra mina systrar till luleå flygplats. Dom ska till Turkiet en vecka. Så vi körde dom dit lämnade av dom och sen hem igen, kändes lite jobbigt men det gick ganska bra=) Jag sov ett tag i slutet eftersom jag inte ens jag har sovit 4 timmar i natt=/

Sen när vi kom hem så sov jag lite till, sen har jag suttit vid datorn och försökt föra över lite bilder från syrrans dator till min..gick lite sådär..gav som upp:P

Imorgon blir det jobb mellan 07:00 - 15:30, och efter det ska jag till Leos med en kompis, så snacka om att jag kommer att vara trött i morgon kväll:P Men det e bra att få jobba!!!

Förresten idag fyller min farbror år (tror det är 43 år) Han tycker att han fyller 20 men mig lurar han inte:P haha Grattis i alla fall gammle  man:P
Min farbror Ingemar och min kusin Teo=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0