Tisdag

Igår så kom vi hem från stugan, vilket känns sjukt skönt eftersom hundarna har varit ett rent helvete!! Man ska verkligen inte ha hundar som hugger vem som helst för ingen annledning.. Men om ägarna inte fattar att det är nått fel på det så kan man inte göra så mycket åt det.. Men ja man försöker i alla fall få in i deras huvud lära dom att ha pli på hundarna eller inte ha nå hundar alls!!

Idag efter jobbet la jag mig och sov och det behövdes!! Och ikväll så ska jag bara ligga här för det var så länge sen jag gjorde det!!

Ja i söndags så fyllde Elin 20 år GRATTIS igen:D Visst känns det jobbit!! Man börjar känna isg lite gammal:P
Och igår  så drog min kompis Fanny drog in i lumpen och ska vara där nio månader..Visst är det ganska kul, men jag kommer också att sakna henne!! Haha men jag har sagt till henne att jag skulle inte tycka att det var en dum idé ifall hon skulle raka bort håret:P Haha

Aja nu ska jag se lite SALLY (king) och ja kanske göra mig ett glas o´boy:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0