Torsdag - nya naglar!!

Idag efter jobbet så slappade jag bara och ett tag efter middan så for jag till ewe, Hon skulle fixa mina naglar för att få öva för snart ska min faster gifta sig och då ska ewe göra hennes naglar. Och det som skulle göras var ju att sätta dit lösnaglar, eller ja bara det vita skulle sättas dit.  Och jag säger bara SAATAANN vad mina naglar är långa nu, nästan för långa:P Alla som vet hur ewe brukar ha sina naglar så ser typ mina ut nu!!:P Men hon var jätte duktig och ens om det här inte riktigt är min grej så är det ju alltid roligt att ha testat=) Men jag kan säga att det är lite halvsvårt om man inte är van!! Skriva på datorn tar väldigt mycket längre tid, eftersom att jag inte kan skriva med topparna på fingrarna längre:P Och jag kan nästan inte öppna snusdosan, INTE bra;) Men jag kan i alla fall klara mig själv på toa och knäppa byxorna:D

Imorgon är sista dagen på jobbet, känns konstigt... Men efter det så ska jag lämna in min mobil på lagning och sen ska jag till AF och sen till se och synas. Erik ska kolla synen och jag ska boka tid för att göra det åsså ska dom få kolla på att par glasögon som jag vill byta glas i=)

Go natt

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0