Trött

I helgen har jag inte skrivit något, men det beror på att jag har haft fullt upp med bröllop och konfa.. På bröllopet så var dom i alla fall jätte fina!! Och jag allt var trevligt och maten var hur god som helst!! Det kommer att komma lite bilder på det sen, men jag har bara inte fått som än.
Sen igår så konfade sig lillsyrran så då var min i kyrkan och jag kan säga att det var fullt!! Men men det gick bra och vi hade lite främmen efter och åt paj och tårta=) Det var också en bra dag. Men man var ganska trött igår kväll kan man säga!! Och i morse hade jag ett möte kl 9:00 i stan och jag har inte sovit mycke inatt, så jag fick ta igen det senare på dagen:P
Sen idag så har jag varit och köpt mig en systemkamera:D:D Nöjd som faann!! Och sen har jag fått mina glajjer idag:D:D Dom är jätte fina men det känns alltid konstigt med nya glasögon!! Men jag e nöjd!!!
Aja kort och gott vad som har hänt som senaste dagarna=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0