...

Så bra fantasi har jag idag:P

Men det gick i alla fall ganska bra på stan, Dom förlängde min klocka fast medans så mumlade han om att jag borde ha fått länkarna, för dom skickar alltid med dom..men ja kundservice är inget dom har lärt sig i alla fall..Men jag fick min klocka förlängd och jag ska inte säga vilken affär det är men du kan köpa pennor och klockor där:P

Men nu håller jag på att skriva ut lite bilder till i morgon, jag har också köpt färg till skrivaren vilket behövs..Har just ätit men jag gick när syrran började snacka för som vanligt var hon så trevlig mot mig!! haha nästan kul om någon skulle tro att hon var snäll mot mig!

Jag har också köpt en till julklapp idag så nu är jag snart färdig, har kvar en eller två stycken nu=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0