Fredag

Nu är det äntligen fredag, och ens jag inte jobbar så känns det skönt att det är helg..först så är ju erik hemma på dagarna:D Men sen så har den här veckan gått så fort för jag har haft något att göra varje dag så det ska bli skönt att inte göra något:P

Idag hade jag i alla fall tänkt stiga upp tidigt, men ja det gick ju som det gick, vaknade typ för en- två timmar sen=/ jag håller ju på med stor rensning på rummet, och det går bra för nu har jag bara kvar att plocka bort lite saker och sen ska det torkas och dammsugas sen e jag klar=) Men jag ska skynda mig för jag hade egentligen tänkt vara klar nu..men men
När jag e klar så ska jag i alla fall till Ewe för vi ska ju julbaka idag..kommer att bli kanoners=) Erik kommer också till Ewe, så vi blir tre, vet inte om Fellan ville med vi får se hur det blir=) Men det kommer i alla fall bli skitkul och jag lovar att kameran ska med!!

Aja men nu ska jag ju som sagt skynda mig;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0