Fredagnatt

Nu är det i alla fall natt och jag ska snart hoppa i säng, håller på att måla naglarna och jag vill inte ha grå färg på mina fina vita lakan så jag får sitta uppe ett tag till=)

Idag var första gången jag såg en liten bit av idol på väldigt länge, och det enda jag kan säga är att av dom två så var det rätta som vann..Tycker inte alltid om hennes röst, ibland så skär den i öronen! Men sen vet jag inte riktigt heller om det var rätt att vinnaren skulle få vara kvar efter ett återfall..men men inte jag som gör reglerna..

Ja ikväll så har vi bara ätit god mat och myst framför tvn=) Vi har sett filmen bröderna Karlsson och det var faktiskt ganska bra=)
Men sen så har jag ju hunnit blivit tvär arg...tyvärr.. Men ja vad ska man säga föräldrar..ibland är dom   ja vad ska man säga    värre än barn??
Men man får försöka prata med dom och säga till att vissa saker kan man inte göra eftersom att man måste tänka på konsekensera av singa handlingar..enkelt   i det här fallet väldigt enkelt!

Aja nu ska jag måla klart naglar och sen ska jag sova, ska upp i morgon för jag ska in till stan och träffa en kompis, julhandla står på listan=)
Funderar på att klippa mig kort..får se..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0