Hemma för ett tag sen=)

Jahapp nu är man hemma=) Har varit hemma en stund, kom hem 03:00. så vi bakade som hela kvällen och natten:P Men vi har haft jätte kul och gott blev det också=) Vi gjorde pepparkakor, lussekatter och knäck ( personligen är jag king på att göra knäck:P) Det kanske gick lite snett ibland men det var lugnt vi fixade det alltid;) Jag kommer att lägga in lite bilder i morgon, orkar inte göra det nu inatt..Men en sak måste jag bara skriva, det var en sak som Ewe sa som stämmer så J*vla bra  -  Frida, det går oftast dåligt när vi ska göra något tillsammans, men roligt har vi...Det stämmer så bra, för det blev lite knäck utanför och lite konstiga pepparkakor, men kul hade vi=) Men sen behöver vi ju inte gå in på hur eriks pepparkakor såg ut, vi hade lite låg humor där ett tag så, ja  vad ska man säga:P

Men nu ska jag sova och jag ska sova ut i morgon och sen ska vi vara hundvakt i morgon också..Och bilderna ska upp och nu ska jag sova - Go natt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0