Jag ska måla hela värden=)

Har målat nästan hela dagen, men nu är jag hemma igen och det gick ganska bra att måla. En färg var lite jobbig den ville inte det vi ville:P Men annars gick det bra och det blir stor skillnad i hennes rum! Förr hade hon mossgröna vägger med en vägg där det var gröna träd och krämvit bakgrund. Och nu är halva rummet svart andra halvan vit och en vägg ska det vara zebrarandig tapet..läckert blir det;)

Nu så har jag just fixat håret inför middan (mössfrilla idag igen) och nu väntar jag bara på maten, medans blir det väll att plocka ihop lite tvätt. För efter middan blir det tvätt och städar kväll=/ Men det måste göras innan i morgon!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0