Juldagen

Först så kan jag väll säga att julafton var ganska bra, jag hade ingen julkänsla men det var ändå en bra dag=)
jag var däremot ganska trött, så jag somnade framför tvn igår när vi såg sunes jul.Men men det e mycket runt jul och då blir man lite trött:P Jag har ändå några bilder från igår, men jag kommer inte att lägga upp dom nu eftersom jag ska göra annat nu i julhelgen=)

Jag kn säga att jag fortfarande ligger i sängen och jag kanske har varit vaken lite mer än en timme..Men men det e väll så det ska vara ibland=) Men nu ska jag stiga upp och göra mig klar, för i afton är vi bjudna till min morbror och moster på middag, så vi far typ om 45min och jag har inte ens borstat tänderna, så jag ligger lite efter:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0