Lördag - Julegröt

Idag så sov jag först lite förlänge men det gick bra jag hann göra mig klar innan vi skulle iväg till morbror och moster..Vi skulle dit för att äta julgröt, vilket vi göra varje år, fast vi brukar alltid vara här hos oss. Men det bleb lite skilnad i år eftersom att morbror och moster bor på mammas gamla barndomshem och dom ska flytta så vi ville hinna vara nästan hela släkten där en sista gång. Men det var fullt hus och vi hade inte rymts och vi var alla. Men mysigt var det och vi hade det jätte trevligt..Trevligare än när vi skulle hem i alla fall för då såg man bara några meter framför sig..
Efter några gånger då vi fått stanna pga all snörök så frågade Ewe hur vi ville bli begravda, och ja sa bara att jag tror inte vi har något val utan det kommer att bli i snön..Men fel hade jag och tur för det, för vi tog oss hela vägen hem=)

Ikväll blir det bara att mysa framför en film, vi skulle göra det igår men Erik somnade så nu jävlar:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0