Lördagnatt

Nu är det minninasse och Erik ligger breve mig i soffan och sover..Det blev så att vi såg en till film ikväll som hette Cop Out, riktigt rolig, rekomenderar den starkt!! Eller ja jag såg filmen Erik såg halva och snarkade halva:P

Sen så kan jag ju säg att troligtvis kommer det vara något i det här inlägget som är felstavat, men jag har inga glajjer på mig och jag har datorn som är kopplad till tvn..Så då vet ni det i alla fall:P

Ja vad ska jag mer skriva, har inte så mycket att säga faktiskt, ikväll blev det film, godis och vin, tummen upp!
Och nu så sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa..Då är det mamma, Styvpappa, pappa, styvmamma och En av deras kompisar som vill hem..Dom är på någon 50 års fest ikväll, så jag kan lova att dom kommer att vara glada när dom kommer hem;)

Aja nu ska jag hitta på något annat roligt=)
Sov gott när ni nu ska sova=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0