Måndag

Idag har jag och Lasse varit och handlat färg till Fellan, i julklapp fick hon tapeter och vi skulle köpa färg efter då vi vet exakt hur hon ville ha det, så imorgon ska vi göra om hennes rum=) Tur att man har Lasse för jag kan verkligen ingenting om färg eller ja jag vet hur man målar:P
Men jag har i alla fall just kommit hem och just nu kollar jag mailen och skriver lite här och sånt=)

Men jag måste bara berätta om inatt. Det var så att jag skulle gå på toa och mittemot Eriks rum är hans systers rum och dörren var lite öppen men det var mörkt därinne och jag trodde att hon sov och helt plötsligt så stog hon i dörröppningen och jag höll på att skita ner mig, GUUD så rädd jag blev!! Men som tur var så skrek jag inte, för så hade jag nog väckt hela huset:P

Aja nu ska jag göra annat=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0