Natt

nu är det mitt i natten och jag ligger och ser på tv, jag vet att jag borde lägga mig men jag kan inte sova.. Men jag ska se ett program till sen ska jag sova!! Jag tänkte stiga upp ganska tidigt i morgon, jag ska hem till mig och slå in julklappar, har bar slagit in en så länge, så det e imorgon eller aldrig:P Men det ska jag göra i alla fall=) Hoppas hoppas att det går bra, ibland e jag en jävel på att slå in julklappar och ibland går det lite sämre:P

Men i afton har vi alla fall gjort pepparkakshus, och jag kan erkänna att jag har gjort snyggare hus:P Ska försöka komma ihåg att ta en bild på alla hus, det blir ganska mysigt när alla hus är uppställda=) Men det gick fort för alla idag att göra klart husen, så vi var nog inte så inne i det kanske. Men nu är det gjort och dom står framme=)

Men nu ska jag se det där programet och har jag tur så somnar jag medans=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0